Bra att du reagerar utan att backa. Vi behöver fler sådana personer som du inom offentligheten. Det kryllar av pedofiler, och de försvarar varandra. Helt obegripligt att Bard och Frick tar strid om detta, men bra att de avslöjar sig själva. De är nu persona non grata i min värld.
Bra att du reagerar utan att backa. Vi behöver fler sådana personer som du inom offentligheten. Det kryllar av pedofiler, och de försvarar varandra. Helt obegripligt att Bard och Frick tar strid om detta, men bra att de avslöjar sig själva. De är nu persona non grata i min värld.
Pedofilkollaboratören? Erkänn att du först skrev pedofilkopulatören. 🙂